Vilket fantastiskt väder det har varit idag! Nu känner man verkligen att det är vår!

Började morgonen med att åka till öppna förskolan i Stöpen, Liam tyckte att det var jätte kul att leka med de andra barnen och jag fick ett tillfälle att vara vuxen och prata om annat. Även om det lätt blir prat om barnen. 

Nät vi kom hem somnade Liam så gott i vagnen ute så jag passade på att sola lite på baksidan innan det var dags för lunch.

På eftermiddagen passade jag på att tvätta, tyckte nämligen att det var så härligt väder så jag hängde ut tvätten. Det ska bli så skönt att få krypa ner i sängen i nybäddade lakarn som har hängt ute. Gjorde även ett röjande i köket innan vi gick ut för att greja i trädgården. 


Liam somnade gott i vagnen igen så jag började ta tag i våran trädgård den är så förvuxen eftersom ingen har skött efter den på ett par så. Jag vet knappt vart jag ska börja men det fick bli grusgången på baksidan. 

När Erik kom hem åt vi kvällsmat, lite lyxigare ikväll efter som han fyller 28! Det fick bli pepparbiff, rotfrukter i ugn och bearnaisesås. Nu blir det glass till efterrätt innan vi ska krypa ner i sängen. 
Familjen, Huset,

Kommentera

Publiceras ej