Jag tycker alltid att det är lika skönt med fredag, eftersom det betyder att E är hemma!! Dessutom har vi alltid helg i 3 dagar. Det är guld värt att ha en extra dag på helgen. För det kvittar hur man gör så tycker jag att vi har fullt upp, så jag vet inte hur det kommer att gå ihop när vi förmodligen inte kommer att ha långhelg längre. Eftersom jag inte kommer kunna lägga ett schema som göra att jag blir ledig på samma sätt som E. 

Den största nackdelen med att E alltid är ledig fredagar är att han är väldigt lite hemma på vardagarna, eftersom hans arbetsdagar är lite längre för att kompensera för ledig fredag. Det är få dagar som han är hemma innan kl 18, oftast är han hemma till 18.30, och då är det mat till L och oss som gäller, och sen är det bara att lägga sig med L. 

Ikväll ska vi hälsa på en kompis till oss, som har fått en liten bebis. Såret kommer bli bebis mys! Bebisen vi ska hälsa på är bara två veckor, tänk att det är 5 månader sen som L var så liten. Jag kommer ju utan tvekan åka därifrån och vilja att L ska ha ett lilla syskon.

L när han va två veckor! Usch vad tiden går fort!

Kommentera

Publiceras ej